Jakub Wicher - Marketing alternatywny.pdf
Jakub Wicher - Marketing alternatywny.pdf Rozmiar 0,5 MB |
Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm.
Co możesz zyskać dzięki tej książce:
▪ Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się
▪ Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy
▪ Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa
▪ Poznasz podstawy obrony przed czarnymi pijarem
▪ Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą
▪ Dowiesz się, jak skutecznie przebić się z reklamą przez natłok informacji.
Czego jeszcze dowiesz się z tego ebooka?
▪ Jak możesz pobić konkurencję i sprawić, aby każdy Twój produkt był wyjątkowy?
▪ Jak samemu tanio przeprowadzić badania rynku, aby skonstruować dla klientów ofertę "nie do odrzucenia"?
▪ Jak samemu tanio zbadać wizerunek firmy i jak skutecznie kontrolować go?
▪ Jak namówić dziennikarzy, aby promowali Twoją firmę i pisali o Twoich produktach i usługach?
▪ Jak postępować w sytuacjach kryzysowych, aby ustrzec firmę przed katastrofą i jak odbudować utraconą reputację?