Kornelia Przedworska - Praktyczny marketing w małej firmie.pdf

Kornelia Przedworska - Praktyczny marketing w małej firmie.pdf
Rozmiar 0,6 MB
Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Co zrobić, aby nie zajęło Ci to całego życia?

„Praktyczny marketing w małej firmie” to pozycja, którą można traktować jako kurs marketingu dla właścicieli i pracowników MSP. Autorka przedstawia zestaw wielu technik i narzędzi pozwalających firmie na skuteczne działanie w zakresie jej relacji z otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem klienta jako kluczowego czynnika sukcesu rynkowego. Lektura tej pracy nie tylko może wzbogacić wiedzę przedsiębiorców, ale także dostarcza wielu praktycznych zasad oraz wskazówek, które niewątpliwie powinny zostać wykorzystane w działalności gospodarczej.

Czym jest Praktyczny Marketing? W skrócie można powiedzieć, że praktyczny marketing, to wszelkie czynności, które sprawią, że mała firma potrafi się zmienić w duże i bardzo dochodowe przedsiębiorstwo. Nie jest to ten sam marketing, o którym możesz czytać w książkach zagranicznych autorów albo uczyć się w szkole...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • materaceopole.pev.pl