Scott Lewis.pdf

Scott Lewis.pdf
Rozmiar 0,7 MB
Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów.

Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).

Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:
▪ Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
▪ Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
▪ Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
▪ Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
▪ Zasada “O mały włos”
▪ Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
▪ Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
▪ Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
▪ Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
▪ Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
▪ Osobiście zaadresowane listy do klientów
▪ Znajdź odpowiednie “połączenie”
▪ Przyciągaj ludzi jedzeniem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • materaceopole.pev.pl